Nejčastější dotazy

  1, Posíláte i na Slovensko?


- ano posíláme přes Zásilkovnu a GLS, podmínky naleznete zde: Doprava a platba


  2, Osobní odběr, kdy je možné si zboží vyzvednout?


- zboží je možné si vyzvednout pouze po e-mailové nebo SMS výzvě


- k vyzvednutí jsou k dispozici 2 adresy


  ♦ Strmá 900/7, Vratimov - zde je sklad a je možné po dohodě si zboží i na místě  dokoupit (nejedná se o prodejnu s pevnou otvírací dobou)


  ♦ L. Fajkuse 413, Vratimov - zde je sídlo firmy a osobní odběr je po dohodě  možný v odpoledních hodinách


  3, Máte i prodejnu, kde si můžu zboží prohlédnout?


- na ulici Strmá 900/7 je skladové a výdejní místo e-shopu, po dohodě je možné se individuálně domluvit na návštěvě


  Nejezděte prosím bez předchozí domluvy


  4, Jak můžu objednávku zaplatit?


- na dobírku (platí se při převzetí zásilky)

- převodem (platba se posílá na náš účet a po obdržení platby dochází k odeslání zásilky)

- hotově při osobním odběru


  5, Děláte i rozvoz?


- ano, po dohodě je možný rozvoz zásilky v rámci F-M, Ostravy a Havířova – většinou toto řešíme individuálně po dohodě

- pokud o rozvoz máte zájem, stačí to uvést do poznámky v objednávce


  6, Mám v košíku objednávku a jde mi vybrat pouze osobní odběr?


- překročili jste maximální povolený váhový limit 28 kg na 1 objednávku


- objednávku je potřeba znovu projít a buď rozdělit,  nebo některé zboží z objednávky odstranit


  Objednávky nám neposílejte prosím do systému a neplaťte je. Váhový limit není možné individuálně upravit


  7, Zboží není skladem, kdy bude dostupné?


- u zboží, v případě nedostupnosti, používáme 2 statusy:


  ♦ objednáno – zboží je již objednáno a naskladní se během 2 – 3 pracovních dnů


  ♦ momentálně nedostupné – zboží není skladem u dodavatele a čekáme na potvrzení termínu, následně dojde k objednání


  8, Jak poznám, která ošatka je pro mě vhodná?


- u každé ošatky je uvedena velikost


  ♦ celulozové ošatky mají uvedenou gramáž na výslednou váhu chleba po upečení


  ♦ pedigové ošatky mají uvedenou výslednou váhu a kolik je potřeba mouky


  Pokud si nevíte rady pošlete nám e-mail a s výběrem poradíme


  9, Platba převodem, kdy můžu peníze odeslat?


- po odeslání objednávky Vám příjde potvrzovací e-mail s pokyny k platbě, poté můžete platbu odeslat


- pokud neobdržíme platbu do 3 pracovních dnů na účet obvykle se dotazujeme e-mailem na úhradu a ověřujeme správné zadání platby


10, Kdy bude zboží odesláno?


- doba zpracování objednávky je obvykle 1 – 2 pracovní dny

- záleží v jakém časovém rozpětí objednávka příjde a zda už daný přepravce neprovedl denní svoz zásilek


11, Jak poznám, že je objednávka odeslána?


- po zabalení a předáni zásilky přepravci, odesíláme automaticky e-mail s informacemi o odeslání zásilky

- následně Vás přepravce informuje o převzetí zásilky a v den dodání zasílá v SMS podklady s informacemi a podmínkami doručení, nebo vyzvednutí na pobočce


12, Jakou máte pracovní dobu?


  Pracovní doba je: Po - Pá  8 – 16 hodin


  v tuto dobu zpracováváme Vaše objednávky, e-mailové a telefonické dotazy


  mimo tuto dobu se snažíme na Vaše e-mailové a facebookové dotazy reagovat v rámci možností


  telefonické dotazy řešíme pouze v pracovní dny

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.