Nejčastější dotazy

na-co-se-nas-casto-ptáte

Posíláte i na Slovensko?

- Neposíláme


Osobní odběr, kdy je možné si zboží vyzvednout?


- zboží je možné si vyzvednout pouze po e-mailové nebo SMS výzvě


- k vyzvednutí jsou k dispozici 2 adresy


  ♦ Frýdecká 1094, 1. patro COOP Diskont, Vratimov - zde je sklad (nejedná se o prodejnu s pevnou otvírací dobou)


  ♦ L. Fajkuse 413, Vratimov - zde je sídlo firmy a osobní odběr je po dohodě  možný v odpoledních hodinách


Máte i prodejnu, kde si můžu zboží prohlédnout?


- na ulici Frýdecká 1094, 1 . patro COOP Diskont Vratimov je pouze skladové a výdejní místo e-shopu


Nejezděte prosím bez předchozí domluvy


Jak můžu objednávku zaplatit?


- na dobírku (platí se při převzetí zásilky)

- převodem (platba se posílá na náš účet a po obdržení platby dochází k odeslání zásilky)

- platba kartou při odeslání objednávky - pokud platba neprojde posíláme podklady k platbě převodem


Děláte i rozvoz?


- ano, po dohodě je možný rozvoz zásilky v rámci F-M, Ostravy a Havířova – většinou toto řešíme individuálně po dohodě

- pokud o rozvoz máte zájem, stačí to uvést do poznámky v objednávce


Mám v košíku objednávku a jde mi vybrat pouze osobní odběr?


- překročili jste maximální povolený váhový limit 28 kg na 1 objednávku


- objednávku je potřeba znovu projít a buď rozdělit,  nebo některé zboží z objednávky odstranit


  Objednávky nám neposílejte prosím do systému a neplaťte je. Váhový limit není možné individuálně upravit


Zboží není skladem, kdy bude dostupné?


- u zboží, v případě nedostupnosti, používáme 2 statusy:


  ♦ objednáno – zboží je již objednáno a naskladní se během 2 – 3 pracovních dnů


  ♦ momentálně nedostupné – zboží není skladem u dodavatele a čekáme na potvrzení termínu, následně dojde k objednání


Jak poznám, která ošatka je pro mě vhodná?


- u každé ošatky je uvedena velikost


  ♦ celulózové ošatky mají uvedenou gramáž na výslednou váhu chleba po upečení


  ♦ pedigové ošatky mají uvedenou výslednou váhu a kolik je potřeba mouky


  Pokud si nevíte rady pošlete nám e-mail a s výběrem poradíme


Platba převodem, kdy můžu peníze odeslat?


- po odeslání objednávky Vám přijde potvrzovací e-mail s pokyny k platbě, poté můžete platbu odeslat


- pokud neobdržíme platbu do 2 -  3 pracovních dnů na účet obvykle se dotazujeme e-mailem na úhradu a ověřujeme správné zadání platby 


Kdy bude zboží odesláno?


- doba zpracování objednávky je obvykle 1 – 2 pracovní dny

- záleží v jakém časovém rozpětí objednávka přijde a zda už daný přepravce neprovedl denní svoz zásilek


Jak poznám, že je objednávka odeslána?


- po zabalení a předáni zásilky přepravci, odesíláme automaticky e-mail s informacemi o odeslání zásilky

- následně Vás přepravce informuje o převzetí zásilky a v den dodání zasílá v SMS podklady s informacemi a podmínkami doručení, nebo vyzvednutí na pobočce


Jakou máte pracovní dobu?

Pracovní doba je: Po - Pá  8 – 16 hodin


 v tuto dobu zpracováváme Vaše objednávky, e-mailové a telefonické dotazy


mimo tuto dobu se snažíme na Vaše e-mailové a facebookové dotazy reagovat v rámci možností


telefonické dotazy řešíme pouze v pracovní dny

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení