Nejčastější dotazy

na-co-se-nas-casto-ptáte

Posíláte i na Slovensko?

- Neposíláme


Osobní odběr, kdy je možné si zboží vyzvednout?


- zboží je možné si vyzvednout pouze po e-mailové nebo SMS výzvě


- k vyzvednutí jsou k dispozici 2 adresy


  ♦ Frýdecká 1094, 1. patro COOP Diskont, Vratimov - zde je sklad (nejedná se o prodejnu s pevnou otvírací dobou)


  ♦ L. Fajkuse 413, Vratimov - zde je sídlo firmy a osobní odběr je po dohodě  možný v odpoledních hodinách


Máte i prodejnu, kde si můžu zboží prohlédnout?


- na ulici Frýdecká 1094, 1 . patro COOP Diskont Vratimov je pouze skladové a výdejní místo e-shopu


Nejezděte prosím bez předchozí domluvy


Jak můžu objednávku zaplatit?


- na dobírku (platí se při převzetí zásilky)

- převodem (platba se posílá na náš účet a po obdržení platby dochází k odeslání zásilky)

- platba kartou při odeslání objednávky - pokud platba neprojde posíláme podklady k platbě převodem


Děláte i rozvoz?


- ano, po dohodě je možný rozvoz zásilky v rámci F-M, Ostravy a Havířova – většinou toto řešíme individuálně po dohodě

- pokud o rozvoz máte zájem, stačí to uvést do poznámky v objednávce


Mám v košíku objednávku a jde mi vybrat pouze osobní odběr?


- překročili jste maximální povolený váhový limit 28 kg na 1 objednávku


- objednávku je potřeba znovu projít a buď rozdělit,  nebo některé zboží z objednávky odstranit


  Objednávky nám neposílejte prosím do systému a neplaťte je. Váhový limit není možné individuálně upravit


Zboží není skladem, kdy bude dostupné?


- u zboží, v případě nedostupnosti, používáme 2 statusy:


  ♦ objednáno – zboží je již objednáno a naskladní se během 2 – 3 pracovních dnů


  ♦ momentálně nedostupné – zboží není skladem u dodavatele a čekáme na potvrzení termínu, následně dojde k objednání


Jak poznám, která ošatka je pro mě vhodná?


- u každé ošatky je uvedena velikost


  ♦ celulózové ošatky mají uvedenou gramáž na výslednou váhu chleba po upečení


  ♦ pedigové ošatky mají uvedenou výslednou váhu a kolik je potřeba mouky


  Pokud si nevíte rady pošlete nám e-mail a s výběrem poradíme


Platba převodem, kdy můžu peníze odeslat?


- po odeslání objednávky Vám přijde potvrzovací e-mail s pokyny k platbě, poté můžete platbu odeslat


- pokud neobdržíme platbu do 2 -  3 pracovních dnů na účet obvykle se dotazujeme e-mailem na úhradu a ověřujeme správné zadání platby 


Kdy bude zboží odesláno?


- doba zpracování objednávky je obvykle 1 – 2 pracovní dny

- záleží v jakém časovém rozpětí objednávka přijde a zda už daný přepravce neprovedl denní svoz zásilek


Jak poznám, že je objednávka odeslána?


- po zabalení a předáni zásilky přepravci, odesíláme automaticky e-mail s informacemi o odeslání zásilky

- následně Vás přepravce informuje o převzetí zásilky a v den dodání zasílá v SMS podklady s informacemi a podmínkami doručení, nebo vyzvednutí na pobočce


Jakou máte pracovní dobu?

Pracovní doba je: Po - Pá  8 – 16 hodin


 v tuto dobu zpracováváme Vaše objednávky, e-mailové a telefonické dotazy


mimo tuto dobu se snažíme na Vaše e-mailové a facebookové dotazy reagovat v rámci možností


telefonické dotazy řešíme pouze v pracovní dny